28.08.2012

diavolii dau puteri paranormale?

  Internetul e plin de tot soiul de performante ale practicantilor de arte martiale. Insa acestia nu le pot atinge fara asa zisa meditatie. De ce mediteaza? Ca sa-i ajute dracii …Iata ce putem citi in OAMENII ASHRAMULUI:Cândva, un tânăr de 20 de ani care crescuse într-o mănăstire buddhistă si care îl vizita frecvent pe părintele Paisie, a vrut să „testeze“ puterea bătrânului. I s-a strecurat asadar pe la spate si a strâns cu putere în bratele sale viguroase trupul firav si suferind al bătrânului. într-un acces de cutezantă, i-a spus cu obrăznicie: „Ia să vedem, poate să te ajute acum Sfântul Arsenie?“. „Numai ce am auzit acest cuvânt, povestea bătrânul, si l-am simtit ca pe o blasfemie. Am făcut un gest foarte discret cu mâna în aer, si să-l fi văzut cum a sărit 2 metri mai încolo si s-a lipit de perete… Apoi mi-a pus metanie si l-am sfătuit să-i ceară iertare Sfântului“.    Dracii le dau tot soiul de puteri. Ca si yoghinilor. Ca si vrajitorilor. Asa ii castiga pe ei si pe cei ce asistand la performantele lor, fac nefericitul pas si urmeaza calea lor ce duce la pierzare.
Dar puterea lor se risipeste ca fumul atunci cand au de-a face cu parinti precum Paisie. Firesc …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu