01.03.2012

Ai Se Eu Te Pego



Portugheză

Ai Se Eu Te Pego

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
Ai, ai, se eu te pego
Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego
Sábado na balada
A galera começou a dançar
E passou a menina mais linda
Tomei coragem e comecei a falar
Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai se eu te pego
Delícia, delicia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego
Română

Vai daca te prind

La naiba,la naiba!
Asa ma vei omora
Vai daca te prind
Vai,vai daca te prind.
Ce delicoasa!
Asa ma vei omora
Vai daca te prind
Vai,vai daca te prind.
Sambata noaptea in discoteca
Lumea a inceput sa danseze
Pe langa mine a trecut cea mai frumoasa fata
Am prins curaj si i-am zis
La naiba,la naiba!
Asa ma vei omora
Vai daca te prind
Vai,vai daca te prind.
Ce delicoasa!
Asa ma vei omora
Vai daca te prind
Vai,vai daca te prind

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu