09.03.2012

Clatite cu branza


Timp de preparare: aproximativ o ora

Ingrediente:
- 3 oua
- 500 grame faina
- 300 grame branza proaspata de vaca
- o cana de lapte
- 3 linguri smantana
- 2 linguri de ulei
- stafide
- zahar (zahar vanilat) sau miere
- un varf de cutit de sare

   Pentru inceput se face aluatul. Am pus faina, ouale, cana de lapte, o lingura de smantana, sarea, o lingurita de miere, o lingura de ulei si apa, dupa care am pus compozitia in blender si am amestecat totul circa un minut. Daca nu aveti blender amestecati compozitia intr-un castron cu un mixer sau cu telul.

    Puneti tigaia (eu am o tigaie Tefal foarte buna) la incins si adaugati eventual putin ulei, la mine nu a trebuit. Dupa ce s-a incins tigaia, puneti compozitia cu polonicul si miscati bine tigaia astfel incat sa se intinda clatita bine, pe toata suprafata. Dupa circa un minut si jumatate sau doua minute intoarceti clatita pe cealalta parte si mai lasati-o cam un minut.

   Compozitia se prepara astfel, am pus intr-un castron branza, un galbenus, 2 linguri de smantana, zahar sau miere in functie de cat de dulce doriti sa fie si stafide, cate doriti :)

   Dupa ce ati terminat de facut clatitele puneti pe fiecare clatita cam o lingura din compozitie si intindeti-o pe trei sferturi de clatita, dupa care rulati clatita din partea cu umplutura.

   Se pot consuma calde sau reci, asa ca va doresc Pofta Buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu