11.02.2012

CARTEA FLACARA VIOLET


 TEODOR VASILE,despre CARTEA FLACARA VIOLET


M-am gandit indelung la ce as putea sa va scriu intr-un inceput, pentru a va putea aduce din scaunul vostru, din locul unde va aflati acum cand rasfoiti aceste pagini, cum as putea sa va aduc in lumea mea, in magica mea lume.

Mi-am amintit cuvintele lui Einstein, pe care, culmea, le-am primit de la o colega, dupa o meditatie asemanatoare cu cea despre care urmeaza sa cititi mai departe. Dar, pana atunci, sa va spun ce credea Einstein despre aceasta viata: „Poti trai aceasta viata ca pe un continuu Act de Magie sau o poti trai nevazand nimic magic in ea!”

TU, doar TU, cel ce tii aceasta carte acum tn mana, esti cel care hotarasti cum vrei sa iti traiesti viata. TU esti acela care alegi. Poti inchide acum aceasta carte si maine dimineata sa te duci sa o inapoiezi vanzatorului, poti sa o citesti si sa negi experientele traite de miile de oameni ce au accesat aceasta Cale descrisa intre copertile acestei carticele – si este cam acelasi lucru, ba mai mult, pierzi si banii pe care i-ai dat pe ea si, bineinteles, si pretiosul tau timp. Sau ai putea sa reflectezi asupra vietii tale si sa-ti gasesti propria TA Cale de a-ti trai viata, ca pe un continuu Act de Magie.
Ramane ca Tu sa fi cel care decizi...

Aceasta carte a aparut cu greu, ce-i drept a contat foarte in intarzierea acesteia, framantaarile mele personale cu daca fac bine sau rau scriind o astfel de carte. Daca nu cumva prezentand o astfel de metoda nu o sa aduc un prejudiciu medicinii alternative sau complementare, fiind un partizan promotor al acesteia. Mi-a fost Flacara Violeta teama ca publicul larg din Romania nu este pregatit sa acceada sau sa accepte o astfel de „cale”.

Ideea de meditatie pentru sanatate este perimata in Romania. Insasi Credinta in Dumnezeu este afectata la un numar din ce in ce mai mare de persoane din Romania, cat si din intreaga lume. Acel dicton „Credendo Vides” – crede si vei vedea, din nefericire nu este accesibil pentru marele public intoxicat si asa de prea multe show-uri politice, sociale si economice desfasurate in aceasta, mult prea incercata tara.

Societatea romaneasca se hraneste cu genul de „stiri de la orele 17:00” sau 19:00 sau cu „stirile de noapte”, unde exemplele negative sunt transformate la nivel de scaraa universal valabila. Cu toate astea, intr-un final, m-am simtit dator fata de Dan, de amintirea sa, fata de colegii de facultate care au fost decimati de o societate manipulata de teama si poate, cel mai mult, cu siguranta, au contat cei care mi-au fost alaturi in acesti ani, cei impreuna cu care am facut aceasta meditatie, fiecare dintre ei au simtit efectele binefacatoare ale acesteia.
Datorita lor va scriu acum aceste randuri...

Nu cred ca societatea romaneasca este pregatita pentru a primi asa ceva, dar, cine stie, poate peste cinci sau poate peste zece ani, cand copii mei vor fi deja mari, aceasta carte va avea puterea de a schimba in mai bine destinul unor oameni...

Pace, Lumina, Iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu