19.02.2012

o stea...pentru tine

am prins in mana o stea sa iti dovedesc iubirea mea........iubitul meu,sa te vegheze si sa iti  lumineze inima si calea.... dragul meu cu cat iti simt privirea ta mai aproape de chipul meu, parca renasc, inima mea devine un altar viu inchinat tie, care ma intelegi, ma iubesti, ma alinti.. Pe zi ce trece dragostea mea pentru tine creste, creste, creste.. Atunci cand nu sunt langa tine ma simt ca o sirena care daca nu simte atingerea tandra a marii se transforma in spuma alba, in amintire, intr-un suflet pribeag. Cand ma trezesc si zaresc pe fereastra geana somnoroasa a soarelui imi amintesc de tine.. Cand vad norisorii pufosi ce plutesc in aer imi amintesc de cum ma simteam cand eram alaturi de tine.. Cand vad un stol de pasarele zbor cu gandul la tine.. Toata natura imi aminteste de tine.. Esti viata mea, esti totul.. In fiecare zi ii multumesc lui Dumnezeu ca existi, ca exist.. ca existam. Iar seara adorm cu gandul la tine..si cu doua cuvinte scurte , cele mai frumoase: TE IUBESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu