11.02.2012

Fa ceva nebunesc


Inca de la varste fragede multi dintre noi nu am putut fi catalogati.....drept un copil cuminte…
Mereu dupa o perioada de monotonie, urmeaza o perioada de nebunii sau macar scurte perioade in care fac lucruri nebunesti…
Intr-un timp ma intrebam saptamanal “Care-i cel mai nebunesc lucru care l-ai facut in ultima perioada?” iar daca nu aveam un raspuns satisfacator mai mult de 2 saptamani la rand, sigur imi venea vreo idee geniala pentru a-mi creste adrenalina!!!!!
Acum simt iar aceleasi frustrari, cu toate ca inca fac lucruri nebunesti in doze constante, mereu vreau ceva mai mult de la mine…ca sa  imi  ies  din  stare m-am  apucat de  blogging si nu numai  imi trec multe pin cap …
Mi se pare putin nebunesc, dar totusi o experienta prin care fiecare dintre noi ar trebui sa treaca macar o data-n viata…
Sa ajungi pe un “taram” ce nu-l cunosti, unde trebuie sa te adaptezi, sa inveti o cultura noua si sa legi noi prietenii…
Cred ca in astfel de conditii, ai tot ceea ce-ti trebuie pentru a creste ca si om, pentru a deveni un om de valoare ce poate zice deschis ca l-a incercat catusi de putin viata…
Ma visez povestind amintirile mele din taramul de vis, nepotilor, peste ani si ani, ani in care poate am uitat de  LUMEA COTIDIANA, ani in care mi-am incercat norocul in multe, ani ce m-au incercat si ani pe care i-am savurat… din plin.
Din pacate nu poti  iesi  dintr-o astfel de stare daca nu  faci  nimic  in  aceasta privinta.....
Iubesc sa vorbesc cu oameni ce tocmai au revenit dintr-o astfel de  stare  afli  asa  de   multe  .... 


Defapt sunt atat de multe de povestit despre asta incat mai bine ma opresc aici, invintandu-va sa va documentati singuri…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu