16.02.2012

Ce fel de mama esti?


 

Un site ce  il  vizitez  destul de  des....deoarece este  foarte  util mamicilo,chiar si celor in devenire:celo insarcinate!!! Iata ca  am gasit un test  foarte super,va dau si voua link-ul:
http://www.desprecopii.com/info-ID-170.htm

 l-am facut si am fost multumita de  raspuns,am dat rezultate sincere,oricum stiam ca asa  sunt....
rezultatul meu la  test.....is  asa  de  hapyy!!!!

 
 
Esti o mama perfecta si de aceea meriti felicitarile noastre:
Stii exact cum sa te porti cu copilul tau, cand si cum trebuie pedepsit, cand si cum trebuie sa-l recompensezi. Pentru tine, prioritara este fericirea propriului copil,acest lucru nefiind sinonim cu a-I indeplini toate dorintele, cu a-l rasfata. Iirespecti personalitatea, prin comportamentul tau ii dai incredere in propriile forte, il inveti sa fie sigur de sine. Nu te indoi niciodata de reusita in viata acopilului tau caci, prin modul in care il vei creste si il educi, il vei face un adevarat invingator.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu