29.02.2012

Poezii de 1 Martie

 UN MARTISO DIN INIMA!!!!
 



De prin zapezi de neuitat,
Am aparut la usa ta,
Eu martisorul cel visat
Cel mai dorit in viata ta!…


 
 





In acesta zi de primavara
priveste inapoi cu nostalgie
aminteste-ti iubirea de odinioara
si retraieste-o cu bucurie
azi daruieste-i o frumoasa floare
celei ce te iubeste cu ardoare
sopteste-i tandru ca te-ai intors

Din fire de matase fine
Cu gand curat, cu dragoste
Ti-am impletit un martisor
Ca sa-l porti de 1 Martie!…


De prin zapezi de neuitat,
Am aparut la usa ta,
Eu martisorul cel visat
Cel mai dorit in viata ta!…


Pe poiana amortita,
Soarele vaslea usor
Si din iarba vestejita
A iesit un martisor!

Primeste scumpa doamna aceasta mica floare
Culeasa din iubirea ce-aduce o primavara
Si tu o pune draga pe pieptu-ti mic si fin
Iubirea-mi dulce floare va straluci divin...…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu