12.02.2012

Prajitura delicioasa cu visine

M-am gandit sa va invit le ceva ce nimeni nu ar refuza......la ceva bunnn!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
Timp de preparare:
1 ora si 30 minute (complexitate medie)

Ingrediente:
Pt. blat:
4 oua mai mici
50 ml ulei
5 linguri de zahar
1 praf de copt
1 plic zahar vanilat
5 linguri de faina
aproximativ 50 gr visine fara samburi
Pt. jeleul de visine:
300 gr visine fara samburi
2 linguri de zahar
1 plic gelatina Dr.Oetker
250 ml suc de visine
Pt. decor:
Frisca


Mod de preparare: Am mixat ouale intregi, cu zaharul si zaharul vanilat apoi am adaugat uleiul si am continuat sa mixez,dupa care am adaugat faina si praful de copt si am omogenizat bine compozitia.
Am uns tava si am tapetat-o cu faina unda am adaugat apoi compozitia si din loc in loc am pus visine fara samburi.Am dat tava la cuptor pana se aureste pe de-asupra.Am lasat-o sa se raceasca, iar intre timp am preparat jeleul de visine care l-am facut astfel:
-am scurs visinile de suc, iar apoi am preparat gelatina exact ca pe plic cu sucul de la visine, apoi am adaugat visinile si am mai lasat inca putin pe foc,dupa care am lasat putin sa se raceasca si mai apoi am pus-o jeleul peste blat.
Am dat la rece timp de 30 de minute, dupa care am ornat cu frisca.
E foarte delicioasa, sotului meu  i-a palcut tare mult!nu mai spun copiilor,iamy,iamy.....pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu