15.02.2012

Poti iubi 2 persoane in acelasi timp?

E atat de dificil de exprimat.....ce faci? raspunzi fiecaruia intr-un mod anume, personalizat, compari inevitabil trasaturi emotionale mai ales, te sperie cand brusc apar aceleasi manifestari la ambele persoane din diferite motive si ajungi la concluzia ca inspiri cam acelasi tip de iubire...astepti ca timpul sa le rezolve cumva pe toate si ti-este absolut groaza de momentul in care va trebui sa alegi iremediabil doar una sau...si mai rau, pierzi ambele iubiri....faza cu cei doi iepuri....etc...si continui sa iubesti senzatiile pe de-a-ntregul daca esti o persoana egoista - eu sunt cu siguranta- stiind deep down ca doi barbati sunt innebuniti dupa tine...rezumat cam asta ar fi....
Am ajuns din intamplare  pe   un   site  unde   am  gasit   acest subiect.......prima  data   mi  s-a  parut   o  gluma.....dar   citind  postarile  membrilor.....am ramas oarecum socata....nu se poate,mi-am zis,totusi cred ca  balanta inclina oarecum,sau  acea  persoana care crede ca iubeste  doua persoane in acelasi timp  ori nu poate   face  diferenta intre   a  place  o  persoana,ori a aprecia ,a admira......baga toate aceste sentimente pe seama iubirii.....eu personal nu cred!!!! ca este posibil asa ceva.......
Egoismul ARE  UN  ADEVARAT ROL INTR-O ASEMENEA SITUATIE... si cred ca daca acea persoana isi cerceteaza inima  constata ca  s-a  agatat de  2 persoane deodata  pentru ca vrea prea mult de la una singura ceea ce nu e  posibil....asa ca  ce  nu   are unul   completeaza celalalt........iar la  schimb ce ofera?Doar minciuna.......drept urmare intr-un  final toti 3 au de suferit......iar increderea in sine   si in   celalalt  se sterge cu buretele dupa un astfel de subiect.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu